träffa en klasskompis på stranden/agility

hejhej idag träffa jag en klasskonmpis på stranden i åminne, hade aldrig vart p åminne förut men det var ganska bra där. vi bada och hade kul. sen åkte jag och pappa tillbaks till visby med pappas moppe det var skitkul! det tog typ en timme. vi ska dit imorgon också och min klasskompis med som heter isabella!  jag har faktiskt blivit ganska brun...xD
för några dagar sedan hjälpte jag till på en stor agility tävling i visby i 3 dagar. det var jättekul.
för ni som inte vet vad agility är så är det när hundar tävlar och springer en bana med hinder, husse/matte visar typ vägen med olikam kommandon. men  i alla fall jag satt och tog upp hinder när nån hund rev så skulle jag ta upp det.
men det hände ganska dällen. jag satt rakt i solen i 3 dagar  så såklart brände jag mig! men nu är det bara bra men nu ska jag kolla på en film kram!

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag älskar agility. jag tävlar själv ibland men inte sånna dära stora tävlingar!

2009-07-11 @ 10:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0