Midsommar!

hej allesammans och glad midsommar! Idag ska jag och pappa åka till pappas jobbarkompis och fira. Han har 2 hundar och 4 ankor xD dom bor vid kneippbyn(vatten&sommarland) och dansa runt midsommarstången eller..vi ska helt enkelt bara ha kul. Jag hade tänkt att ha den dära klänningen jag hade på skolavslutningen men istället tog jag bara på mig ett linne och ett par shorts.. enkelt. Om ni inte visste så är jag på gotland nu asså.. sorry gjömde skriva det asså. Men jag kom dit för 2 dagar sedan. Första veckan av sommarlovet så var jag hos min mormor och morfar , där bor också mina 2 mostrar. En a min moster som har en hund och är frisör. Hon klippte lugg på mig och jag blev nöjd! Men nu måste jag gå . Glad midsommar allesammans igen!!!
en annan söt hund! haha

Kommentarer
Postat av: fia

kul! hade dom ankor??? fett kul!

2009-06-24 @ 16:42:39
Postat av: paula

Jag älskar kneippbyn var också där på midsommar..xD!

2009-06-24 @ 16:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0