HALLSBERG!!!!

hej idag så ska jag åka på cup (handboll) till hallsberg cupen heter järnvägens cup , bussen går från enskedehallen 14.20 det ska bli så kul! Vi ska sova där i 2 nätter i en gympasal/klassrum. jag hoppas vi kommer långt!
Det är min första cup för jag har ju inte gått på handboll så länge.. Men jag har redan börjat älska det!
Jag spelar i årsta a.i.k !
Just nu kollar jag på MTV och  bloggar lite. som ni vet så var jag och shoppa föra helgen och jag shoppa 1 par skor från stadium och 2 par örhängen från accent och en parfym från the body shop , mors dag presenter för det är ju om 9 dagar..jag köpte också ett puder och en sån man tar puder med haha ,,, men nu måste jag gå och packa puss
                                                    

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det kul?

2009-06-22 @ 18:34:07
Postat av: kalle

hur gick det?

2009-06-24 @ 16:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0