Desperate housewives =D

Heej =D!
Hur är det hos er? Här är det bra..
Jag skulle ju hälsa på mamma idag men det blev inte så. Men jag ska hälsa på henne imorgon efter skolan och då ska min brorsa följa med också =D! Ni kanske inte trodde att jag hade en brorsa, men det hade jag, vi har samma pappa men inte samma mamma. Han bor hos sin mamma då, vi har inte så bra kontakt då men ändå..

Nu kollar jag på aa desperate... o så vidare.. men men jag är ganska trött så jag ska snart lägga mig..

Tack för alla fina kommentarer i förra inlägget,, jag ska försöka göra min blogg bättre så.. aa jag ska försöka göra min blogg bättre men godnatt <3!
              
               haha jag.. i min sköna ksss

PUSSAR<3!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0