Eriksdal idag då =D

Hejhej♥
Hur är det med er idag då? Mej är det bara bra med =D

Jah var ju på eriksdalsbadet med Ina idag , det var så himlans kul! För vi typ åkte i den vita vattenruschelkanan (stavning??) hela tiden =P! Vi badade bubbelpool också och badade ute (det finns en grej där man simmar ut typ =P) Sen så skulle vi äta och då gick vi till restaurangen och där brevid finns en 25meterspool och där var det en jättestor tävling! Så det var skiiitmycket folk , haha =P.

Nu är jag pisstrött så jag kmr nog lägga mej snart..

jag vet att jag hade lovat att att lägga in ettt frisyrinlägg men det orkar jag inte idag, men jag ska ger en annan liten överraskning ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0