Fredag den 13de..!

Hejsan!
Idag har det ju vart fredag den 13de.. Jag är du då ett litet otursbarn då men.. så såklart skulle det hända nåt idag.. dagen började med när jag gick utanför dörren och ut till bussen så smsa jag med bella så gick jag (såklart) in i en lyktstolpe! Fan också.. höll nästan på att ramla baklänges det var en sån hård smäll.... haha! fick tyäcka över det blåa i pannan med lite puder ;D!
sen så var det gympa och vi hade styrketräning =D! Det var kuul<3
Sen så hade vi SO-prov och det gick ganska bra även fast jag knappt hade tränat bara dom två sista dagarna.. hahah<33
Men sen gick jag till sjukhuset med mormor och mín moster.. och nu kollar jag på idol så hejdå<333


                                               
                                      tror ni att jah skulle våga se den?<33 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg du filmen?Med jason?

2009-11-15 @ 11:50:14
URL: http://isvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0