Nu avslutas frågestunden <3 :)

Hejhej nu avslutas frågestunden o jag tänkte svara på den nu<3 Tack för alla fina frågor :)<3

                              



Från: Anonym
Hur känns det när ens föräldrar bor på två olika ställen? Stockholm-gotland?
Svar:
 Det känns inte så jobbigt bara i början när pappa flyttade till gotlans (efter halva 4an) men nu känns det mest kul, att ha två olika ställen att vara på eftersom jag är hos pappa på loven.

Från: Moa
Vilken skola ska du börja i efter 6an?
Svar: 
Ähm.. jag vet inte faktiskt än så länge men jag måste ju bestämma mig ganska snart.. Antingen blir det gotland elr nån skola i sthlm... i så fall vill jag nog gå i en idrottsskola.  Men om jag ska gå i en skola i gotland betyder det att jag även flyttar ju dit (såklart).. och det är ju ganska stort att bara flytta sådär..

Från: Kalle
Har du några syskon? 
Svar
: Jag har en halvbrorsa som är 19 år och heter Anton =D det är från min pappas sida.

Från: Sanna
Vad har du för mobil och är den bra?
Svar:
Ja, den är helt okej. Men den skulle kunna ha lite bättre kamra... det är en S50i och ser ut såhär:


Från: Isabell
Vill du flytta till ett annat land när du blir stor?
Svar:
Jag vet inte faktiskt, kanske USA , men det är bara en tanke ;D

Från: Juliaa
Hur ser ditt rum ut? (A)
Svar:
Ähm.. kolla på bilderna lite längre ner så får ni se bilder ;) det är lite stökigt bara...

suddig, MOBILKAMRAN (!) ähm.. ja det är som ett litet rum med tv till höger och spegel till vänster och en ingång till typ nästa delen av mitt rum.. (?)

Sängen och ett skrivbord och till höger en stor bokhylla med smink och parfymer och sånt...

Från: Nadja
Går det bra för dig i skolan?
Svar:
Det gåtr väl inte direkt dåligt men jag är inte snillet i klassen direkt.. hahaha!

Från: Massu
Vad önskar du dig i julklapp av  dina föräldrar?
Svar:
Ähm.. som alla andra presentkort kanske (?) haha nee jag venne,, visst är jag tråkig..?

Från: ((Laura))
Gillar du att blogga?
Svar:
Ja, det är kul att blogga om man har nåt att skriva om, men offtast blir det bara tråkiga vardagssaker i min blogg.. händer inte så speciellt mycket i mitt liv.. men säg vad ni tycker jag ska blogga om , om ni har några förslag?

Från: Fabbe
Vad är ditt favvoprogram?
Svar:
Jag vet inte,, det finns så mkt som är bra och dåligt som man ändå kollar på som t.ex. programmet ullared =P ..

Från: Lilly
Trivs du med ditt liv?
Svar:
Ja , det gör jag väl, tack för att du frågar ;)..

Från: Kajsa
Är du kär? ;D
Svar:
Nej det är jag inte.. ;) haha <3

Från: Julia
Kan du inte lägga in fler bilder? (A)
Svar:
Jag försöker lägga in bilder så ofta jag kan, men jag kan säga i alla fall att jag har blivit bättre eller hur? (A)

Det var allt för ikväll då<3 vi får se när nästa frågestund blir... kram o godatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0