Nu tänkte jag berätta...

..varför jag inte har uppdaterat.. jo det är så att min mamma ligger på sjukhus och har fått hjärnblödning..och jag har vart väldigt ledsen den här helgen och framförallt orolig.. Men det är därför, jag vill helst inte berätta några detaljer om det. Men vi skulle ju åkt till thailand om 6 dagar men som ni fattar blir det ju inget. Men vi kanske kommer då åka till thailand i januari, februari, mars nånstans. Men min mamma har gjort en operation och allt är som det ska nu. Men hon måste vara på sjukhuset ungefär 5 dagar till... så ni ska inte oroa er för mig.. för jag här och så då. Min mormor kommer idag och kommer vara hos mig ett tag framåt.

Jag ville bara att ni skulle veta..

Jag var och hälsade på mamma idag och hon mådde bar men var väldigt trött och hade slangar överallt..
Nu är jag hos min faster och japp... men jag kanske skriver mer ikväll.. när jag kommit hem.. hejdå så länge.. nu fick ni veta allt<3! Kram.<3 Nästan allt är bra nu,,,

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men gmn stackars dig, jag finns här om du behöver mig<3 Älskar dig föralltid älskling<33

2009-11-08 @ 18:49:12
URL: http://blondisen.blogg.se/
Postat av: Lauraaaa^^

STACKARS DIG!!!

Undrade varför du var lite ledsen när dagen börja i skolan!!!men allt kommer bli som vanligt snart! :D

Hoppas ni kan åka till Thailand nån annan gång ...

asså!!! aaaagh , Allt går bara snett!!!

Shitt!!!!



:(

2009-11-09 @ 18:29:47
URL: http://mummz.blogg.se/
Postat av: hannah

tack, för alla fina kommentarer<3! Jag vet allt kommer bil som vanligt snart men allt är bara såååå jobbigt, man tror inte att det ska hända en och så bara händer det.. älskar alla er<3!

2009-11-09 @ 21:18:37
URL: http://hannahkanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0