Skola igen =(<3

Hejhej!
Förlåt att jag inte skrev när jag kom hem men internet funka inte, men nu funkar det igen =D!
Båtresan var sådär vi hammnde nära några bakfulla gubbar som skrek över hela båten så vi tänkte byta plats, men efter ett tag däckade dom och det gjorde vi med (däckade=sommnade) Eftersom det var  så tidigt. När jag kom hem var jag med jenny, vi gjorde inte så mycket faktiskt, men sen sov hon hos mig..

Jag har fått en ny jacka!!!!!!!!! Det är en Peak och den är olivgrön typ,, den kosta 2000:- , Min granne hade köpt den först, men typ tröttna hon  på den och då köpte jag och mamma den för 1000 kr, asså 500:- var, fast ag tror jag kommer änvända den mest..
Ni får bilder snart..

Idag var det ju första dan i skolan och det var väl såddär, kul att träffa kompisarna igen men tråkigt att gå upp tidigt igen =(! Menmen....

MEN GISSA!!! Om 12 dagar åker jag o mamma till THAILAND!!!!!! Ska bli så skönt..!!
Men nu måste jag sova.. är dödstrött, godnatt!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0