Ah gud vad arg ma kan bli!

Hejsan.. Har nu äntligen lugnat ner mig.
Var ju hos frissan idag.. jag skulle ju färga och klippa uppklippt. Men när jag kom dit så började han att göra slingor istället för färgning.. jaha.. det tog en och halv timma ungefär. Sen skulle han klippa mitt hår (jag har sparat mitt hår sen jag var 3 år och har som aldrig klippr av det bara toppat och det har som alltid vart jämlångt) så han skulle ju klippa uppklippt. Han gör under håret kortare än överhåret.. det ska ju va tvärtom? Sen så klipper han med en sånhär kniv (?) då. Han skär huller om buller.. Jag sitter där och tror att han gör rätt. Men sen när jag kommer hem och jag o mamma ska visa det för min granne ser vi att längst bak är det som tre tofsar som hänger ner och är mycket längre än resten.. allt är klippt huller o buller ena sidan är 2 cm längre än den andra.. sen var det ju inte ens några slingor! HALLÅ! Helt otroligt att man kan förstöra ett hår så mycket och tro att det är bra?
Så vi fick gå till min grannes frisör och som tur kunde han fixa till det fast dom tyckte att det såg helt cp ut och det var faktiskt fult gjort av han och frisyren var också ful! Dom sa också att dom inte kunde se en endå slinga i håret! Så nu är det bra men mycket kortare ca 15-20 cm.. men jag är jättenöjd nu i alla fall! Sen efter det så gick jag o min granne till den andra frissan.. och sa vad han hade gjort... och då säger han att han visste om det att den inte blev bra.. asså fatta han vet om att den inte blev bra men vad gör han.. inget! Vi fick inte ens några pengar tillbaka mamma betala som typ 600-800 spenn för ingenting! Gud vad jag blev arg! asså fatta hur dum kan man va?!

Men nu ska jag i alla fall äta middag det blir tacos.. gott..!
Aja vi kanske ses senare idag! KRAMIZZAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0