Bada snart igen...xD!!!

Hej igen! Har ni sakna mig? Såklart inte..
Snart ska jag o emelie gå till badet igen.. ska hopa från 5an igen om jag vågar.. Det var ju faktiskt kul.
Sen ska jag o emelei gå bus elr godis och jag ska vara katt.. mjauo... skoja med er ju... fast jag ska ju bara katt... haha! Men jag vet inte vad emelie ska vara katt elr död brud vad tycker ni?
 
Emelie har ju egentligen godisförbud så jag får allt godis XD! Men om vi får pengar så får hon den... hon kan få frukten och kakorna också XD! Neaj jag skoja bara!
Men nu ska vi packa och gå till badet gullungar! Kramar:D!
             
Där ska vi bada.. inte roligaste badet dåh.. menmen nånting xD! =D! SeS ikväll!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0