Bowling vs Bada?

hejhej!
Hur mår ni idag då??
Idag när jag vakna vid 10, (rekord) så väckte jag emelie och vi gjorde frukost då.
Sen gick vi till pappas jobb och mötte upp honom och han skjusade oss till bowlinghallen, där vi bowlade i en timme. Emelie vann med typ 50 poäng för mina klot hamna i rännan hela tiden, men jag fick en strike!!
Skitglad asså! Sen så åt vi en korv, och korvgubben var typ skitseg!!! Aja då kom pappa och hämtade oss och så åkte vi hem och packade badkläder och gick till solbergabadet och bada =D! Där jag stod uppe vid 5an i 45 min och tvekade om jag skulle hoppa men tillslut hoppade jag, Jippi! Gud vad läskigt det va asså! Men jag gjorde det ändå.. så.. men sen andra gången jag skulle hoppa så vågade jag inte.. hehe (typiskt mig)-.-...
Men sen gick vi hem, käkade ostbågar.. ahh och sen så åt vi och kolla på nån konstig spökfilm.. Men nu så ska vi typ snart sova så godnatt gullungar<33 =D!

                     
                     emelie gjorde strike =D!
                     
                      jag bowlar i rännan igen....

p.s vad tycker ni är roligast bowling vs bada? Själv vet jag inte xD!!

Kommentarer
Postat av: paoww

bada<3!

2009-11-10 @ 14:37:04
Postat av: hannahmontana-lover

bowla

2009-11-10 @ 14:37:34
Postat av: anonym

bada

2009-11-10 @ 14:37:51
Postat av: paoww

fast bowla är också kul<3!

2009-11-10 @ 14:38:14
Postat av: sussie

söt blogg! Min kompis tipsa om den och jag kolla in den och jag älskar den!!!!!!!!½

2009-11-10 @ 14:39:02
Postat av: sussie

bada förresten<3 ;D

2009-11-10 @ 14:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0