Bus elr godis?

På kvällen idag typ klockan typ sju så gick jag och Hannah bus eller godis;D hahha
Jag var en katt och emelie en död brud =D!
Vi fick typ as mycket godis t.ex. som en hel chokladkaka, en godispåse m.m.
Och den tjejen vi fick choklad kakan av var lite freak, hon bah " Hej häxor, vad läskiga ni ser ut. Ni kanske vill ha lite godis till eran häx värld" Vi bah hehehe okeh hehehe! Åså var det en anna som hade typ massa med pumpor och sånt på sin terass och så plingade vi på och han ba " jag tror inte på halloween, jag tycker vi borde avskaffa det" i ba "mhm..."

Vi har nyss settt på Cirkus Möller och idol XD

Tyckte att Tove var bäst:D
Vi ska åka taxi till hamnen klockan halv 7 i morgon ( så jävla tidigt ).
Ska skriva mer hemma i morgon kanske:D<3
Puss och kram <33 :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0