Cupen,festen!

Hej!
Nu har jag kommit hem frän festen.
Cupen gick faktiskt bra! Första matchen vann vi med 16-1! Andra matchen loosa vi med nåt har dåligt minne =S!
Tredje matchen som jag inte va med på för att jag var tvungen att åka hem för att göra mig ordning för kajsas fets den matchen vi med 20-5! Det var ju jättebra! I första matchen gkorde jag ett mål från högerkant och jag är ju högerhänt så det blev fel sida för mig.. men jag var glad då!
Sen åkte jag hem och gjorde iorning mig. Min granne gjorde iorning mitt hår och jag hade en vit klänning och vingar... Sen de var en rolig fest och lyckad! Men nu orkar jag inte skriva mer. Hejdå! Lägger in bilder imorgon på min klänning från festen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0