Fredagskväll..<33

Hejsan!
Kom hem idag från skolan, ganska lungn dag. Vi började 8.10 då hade vi gympa vi körde orgentering UTE (!) i minusgrader.. fatta man frös händerna av sig!
Men efter det blev det lite flum i omklädningrummet..haha.
Sen hade vi svenska en timme och sen rast i en kvart.. sen hade vi fysik , elektricitet med typ bara hörläsning från boken.. slappt. Sen var det lunch det blev äcklig soppa som vanligt. Sen så var det rast.. hängde i nätet me några. Sen var det historia om vasatiden.. vi svara på lite frågor och sånt.. Sen så sluta jag..fett skönt.. 13.40 sluta jag! Kan det bli mycket bättre? Sen drog jag hem för att hinna äta och sånt innan handbollen. Sen drog jaf med bussen som gick 15.45 som gick till gullmars. Sen där trääffa jag lite kompisar. Hanna,julia,bea,hedi och edith. Snacka lite med dom som vanligt. Sen på handbollen spang vi ute och när vi kom in så passade vi för det mesta. Sen drog jag hem. Käkade toast och sen blev det att kolla på idol. Jag trodde jag var jätte sötsugen och åt lite ostbågar men efter ett tag var det mest äckligt.. Men nu är jag ganska trött. Ligger i min säng och halvsover och försöker att inte ha några stavfel på mitt blogginlägg jag gör just nu. Imorgon ska jag till frissan och färga håret och toppa det. Ni får se resulat senare okejj?
Hejdå bloggen för idag!

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0