Frisyrer igen xD!

Hej! För några dagar sen gjorde emelie en frisyr på mig som jag ska visa er. Hon improverserade, så det blir svårt at´t förklara hur hon gjorde men ni ska få en bild.. här är den:


Haha.. lite stökigy rum i bakgrunden...

Här är en annan frisyr hon gjorde på mig men den vet man hur man gör så jag ska berätta för er..

 Katt elr mus öron:
1.
Tupera ganska mycket på dom ställena du vill ha dina öron.
2. Böj upp håret till den stl du vill ha på ditt öra.
3. Fäst håret med en hårnål,  så lik ditt hår som möjligt.

Det var eb liten halloween frisyr. Om du tex ska vara häxa elr nåt liknande är det bara att tupera håret. Tuperingen tar du bort med mycket shampoo o balsam. Ha en bra halloween =D!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag har gjort dom ^^

2009-11-10 @ 14:36:05
URL: http://blondisen.blogg.se/
Postat av: ia

fiiina<3!

2009-11-10 @ 14:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0