Gårdagen xD

Hej!
Igår så när jag o emelie vakna spelade vi in videos på min mobil och typ flummade.. Aja sen så gicj vi ut och tog bilder när vi kastade upp höstlöv och sånt,,,det blev ganska bra bilder för att vi tog på sekvenstagning. Sen så gick vi en långpromenad och flummade som vanligt... Men sen så bestämde vi oss för att gå till badhuset då. Vi simmade 500 m och sen så hoppade vi lite o sånt, men efter en timme blev vi väldigt hungriga så vi va tvungna att gå hem o äta. Då hade pappa köpy en massa muffins. Sen så gick jag och emelie in på datan och då hittade vi en rolig sak, jag hittade hur man kunde ta bilder o filma o spela in ljud med datan... WIIIII!

Men nu så har jag vaknat och emelie sover. Ska väcka henne om en timme.. Men sen så ska vi gå till pappas jobb. Han jobbar ju på riksutställningar och jag ska prova på att vara ungdomsreporter där och interjuva några på hans jobb och sånt, och det kanske kommer läggas upp på deras sida. Sen så om det går bra kanske jag får vara ungdomsreporter på deras utställningar och då kännar jag pengar =D! Sen så ska jag o emelie gå shoppa lite så jag hoppas jag kan uppdatera lite kväll arnars blir det imorgon.. Kram på er<33!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0