Godmorgon =D!

Hej o godmorgon =D!
Hur mår ni idag då? Jag mår bra. Idag ska jag o emelie varra lite ungdomsreportrar igen och fråga lite mer frågor. Vi frågar ju t.ex vad som roligast o svårast med deras jobb och sånt. V i är ju ungdomsreportrar på riksutställningar om ni inte visste det, så gå in på deras sida där intervjun kommer vara sen om ett tag, jag säger till när www.riksutstallningar.se <-- klicka!
Sen ska väl jag och emelie gå o shoppa lite på stan o sånt =D! Det var allt! Kramar, nu ska vi käka frukost.

Här är emelies blogg --> www.blondisen.blogg.se
                     
                     Emelie sötnowz som flummar lite hemma hos mig =D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0