Handboll xD

Hejsan! Nu har jag kommit hem från handbollen. Det var ganska kul idag. Vi kom ju tvåa i cupen så vi har typ gått vidare.. eller jag venne? Vi började med atr springa, sprang hela vägen "stolt"! Sen så passa vi i en halvtimme, jag var ganska trött efter 4 timmars sömn inatt. Men sen så skulle vi göra halvkontringar asså frän halva plan.. sen så gjorde vi kantinspring och då var jag försvare oc bea var mitt9 och när hon kom så skulle jag "stötta ut" och då krockade vi och hoon ramlade på mig och jag fick en kon rakt i ryggraden med bea på mig! Fan vad ont jag fick i ryggen! Jag som redan hade träningvärk från cupen i helgen. Men nu måste jag gå! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0