Höstlov!!!

Hejhej! Nu skriver jag igen! Igår så var det ju fredag och jag glömde bort att skriva :S! Men jag hade i alla fall handboll igår och då sprang jag snett och gjorde illa foten så jag kunde inte vara med så mycket utav träningen, bara på passa lite och försvare. Sen åkte jag hem och åt tacos, sen kolla vi på idol , lycksiga emily satt i publiken. Sen runt 9 kom pappa, han skulle sova över hos oss, för att vi skulle till farmor o farfar dagen efter. Sen på lördagen så vaknade jag o pappa åt frukost och gjorde oss iordning. sen åkte vi in till t-centralen. Där köpte jag en tidning, frida, och en ramlösa citron. Sen tog vi tåget (sj) till sala, pappa och jag hade lite svårt att hitta våra platser..dåh..!
Men sen kom vi alla fall fram till sala, där min farfar hämta oss. Sen så åkte vi hem till dom. När vi kom in genom dörren till farfar o farmor så mötes vi av en slickande hund xD! Det var pappas brors hund som var här, och pappas bror och hans fru och deras barn och hans tjej. Det var i alla fall världens sötaste hund! Den hette aramus! Ni ska få bilder på den snart. Varför vi åkte upp tilll farfar o farmor var för att farfar fyllde år. Jag fick låna farmors data så att jag kunde skriva lite. Jag o pappa ska snart åka hem till t-centralen igen, där vi ska åka dirket till nynäshamn med båtbussarna för vi ska juh åka diretkt till gotland då. Vi ska möta emelie där och hon ska följa med till gotland ska bli så kul!!
Men u måste jag gå hejdåh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0