Orgentering idag!

Hej har egentligen ingen lust att skriva men jag skriver ändåh. Vi hade orgentering idag i hellasgården. Jag sprang med martin vi typ virrade runt i skogen och hittade alla 13 kontroller man skulle hitta. När vi hade hittat den sista så kände martin i sin ficka.. och säger:
- Jag har tappat min mobil!
- Va! skojar ru! skriker jag..
- Nej inte direkt.. typ hehe.. han börjar garva,,
Jag står där chockad och fattar inte att varför han börja garva om jag hade tappat min mobil hade jag bölat för min mobil är typ allt (A)..
Så vi fick gå typ tillbaka hela vägen som vi hade sprungit. Menmen.. vi fråga alla om dom hade sett en mobil som var svart och sånt.. han hade fått den för en månad sen.!
Sen så hör vi hanpus och amanda skrika ffrån andra sidan sjön på HJÄLP! Vi visste inte vad det handlade om vi trodde dom skämta så vi fortsatte att gå.. sen mötter vi eva och jesper och dom säger till oss:
- Sarah har ramlat på en sten och fått en annan sten i huvudet! Hon ligger typ helt död!
Vi ba shit!
Dom som var där ringde efter en ambulans och det kom en och hon fick typ och till karolinska sjukhuset och jag hon har typ fått en hjärnskakning (fick reda på det via hennes blogg) men gud var rädd jag blev! Stackarn, jag älskar dig och det vet du gmn<33! Men som tur så hade kajsa hittat martins mobil så han fick tillbaka den.

Sen så åkte jag hem och käka lite och sånt sen åkte jag till luma för att jag skulle ta en spruta för hepatit a och b eftersom jag ska till thailand. Sen så skulle jag till handbollen kanske inte så smart.. JAg blev ju fett dåsig och såg dubbelt och sånt.. men jag fick ta villopauser och sånt. Sen så fick vi veta att vi ska få egna bollar av handbollen så att vi har våran egen boll som vi tar med oss på träningarna.. jättekul.. men det betyder att om vi tappar bort bollen får vi köpa en ny.

Men sen efter det så åkte jag hem.. snackade med pappa på vägen hem. När jag kom hem åt jag pizza med familjen.. sen så har jag kollat på idol och sånt..

Imorgon är det match igen.. vi ska möta dalarö...undra om dom är bra? Vet mina kära läsare nåt om det?
Min kompis jenny ska i alla fall följa med och kolla på matchen. Det ska bli jätte kul.. Men nu är jag trött och ska nog sova efter idol, det är ju nån himlans duell också..  aja hejdå och kramz!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0