Snö xD

Hej xD!
Hur mår ni dåh? Jag mår bra. Idag vid läsningen när vi dåh satt och läste så kolla jag ut genom fönstret och gissa vad jag såg? SNÖ! Så jag typ viska till leo som sitter brevid mig "det snöar typ" och han ba skriker jättehögt: "KOLLA DET SNÖAR!" alla ba wow! Det var jättekul. Till och med våran lärare sa inte ens till oss :S!
Fast sen när det var rast så gick vi dåh ut och då var den ingen snö kvar! Den hade försvunnit! Det var bara blötsnö! BLÄ! Men det var askallt så alla gick typ in igen och hängde i korridoren. Sen hade vi typ en jättetråkig dag och på slutet hade vi syslöjd ganska flummigt...haha! Men jag hann göra tre olika flätarmband dom blev ganska najsiga xD! Men så gick jag och Ina till Globen för att jag skulle köpa present till Kajsa som har fest i helgen. Alla i klassen är typ bjudna så det blir som en klassfest.. NAJS! Aja jag köpte......och.......och........ och en en ögpnfransböjare till mig själv. Tänkte köpa lösögonfransar till kajsas fest (hon ska maskerad och jag ska vara ängel (A) ) Men i alla fall det blev inte så. Sen stack jag hem och typ börja städa mormor kommer till mej och mamma imorgon såh.. Men nu måste jag gå! KRAMIZZAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0