ta 4 betala för 3

Hej! Jag ska ju åka till thailand om 24 dagar så vi har fått hem en sån där tax-free katalog! Så där finns ju lite parfymer i katalogen och då kan man välja 4 och betala för 3 parfymer. Jag och mamma ska dela på det erbjudandet och mamma ska få 2 och jag ska få 2. Men jag vet inte riktigt vilka så ni får säga till mig vilka ni tycker luktar godast. Här är dom har tyvärr inga bilder.

Parfym: Hidden fantasy
Gjord av: Britney spears
Lukt: doft av vita blommor, vanilj och överdådiga desserter (?)
Pris: 339:-

Parfym: Fairy dust
Gjord av: Paris Hilton
Lukt: pion, apelsinblomma, gardenia, näckros, persikonektar, vanilj, mysk och patchouli
Pris: 329:-

Parfym: Fancy
Gjord av: Jessica simpson
Lukt: Päron, presikonektar och röda frukter.
Pris: 329:-

Parfym: Be delicous fresh blossom
Gjord av: DKNY
Lukt: äpple, grapefrukt, aprikos och jasmin
Pris: 349:-

Parfym: Black star
Gjord av: Avril lavinge
Lukt: rosa hibiscus och mörk choklad.
Pris: 295:-

Ge mig era tips om vilka vi tycker luktar godast. Jag tror jag ska till åhlens och lukta på dom på höstlovet!
Kramar! Vi kanske ses efter matchen om inte så ses vi imorgon =)

Kommentarer
Postat av: maja

black star och dkny

2009-10-21 @ 17:58:39
Postat av: sandra

fairy dust och fancy

2009-10-21 @ 17:59:25
Postat av: lolllo

har alla , alla luktar jättegott så ta alla

2009-10-21 @ 18:00:19
Postat av: Annica

Fin blogg du har:)

2009-10-21 @ 20:30:38
URL: http://annnicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0