Bellmansstafetten..

Hej nu har jag kommit hem från stafetten. Det var att man var 5 st i ett lag och skulle springa en sträcka med 5 km var. Det var jobbigare än man trodde. Jag sprang ju med stuckad fot. Inte så smart...haha.
Menmen..! Jag sprang-halta i 3 km där såg jag mamma som hejade på mig vid vägen (hon hade redan sprungit, jag sprang sist) då kollapsade jag, tårarna sprutade för jag hade så ont! Så vi fick gå till mål (fast en genväg) när jag kom fram till filten fick jag en sak att linda runt foten. Sen åt vi lite picnick och sånt. Så nu går jag runt och haltar runt.. Men i alla fall det var lite om min dag. Ska kanske va med jenny efter maten.
Kramizzar hannah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0