Då var helgen snart slut..

Hela dan har gått åt att röja i lägenheten. Varför? Jo, det är några målare som ska måla fönsterna på utsidan... och dom behövde 1,5 m space vid varje fönster.. Jaha. Så vi fick flytta på allt.. I mitt rum, vardagsrummet och köket. Så nu sover jag med tven som granne i mitt rum. Jag har ganska stort rum och det är uppdelat i 2 delar med hjälp av ett draperi. Jag sover i den delen med fönster så jag fick flytta till andra delen där tven är.. suck!
menmen. Den här helgen har gått fort, inte vet jag vf? Vf kan inte helgen vara 3 eller 4 dagar...xD! Idag fick jag i alla fall reda på att Eva kan följa med till Gotland nästa helg.

Mamma är och tränar just nu och när hon kommer ska vi äta tacos. Sen kl 19.00 ska jag se top model en ny säsong ska börja så man får väl se. Kanske är kul? Sen kl 20.00 börjar "ensam mamma söker"  det kan väl va kul och se. Vi får se om jag bloggar mer ikväll. Eller kommer jag att ha en chans till internet när jag kommer till gotland på fredag kväll, då skriver jag om jag orkar.
Kramizzar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0