Kvällen är här..

Nu sitter jag i mammas sän och skriver lite på bloggen och kollar på ensam mamma söker.
Foten gör lite framsteg men det gör fortfarande ****ont.
Snart ska jag ta och lägga mig jag är väldigt trött, det är ju skola imorgon...*suck* x2
haha... Neaj men men. Jag måste nog va nu lite i skolan eftersom jag var sjuk nästan hela förra veckan.
Imorgon kommer ju målarna som ska måla utsidan av våra fönster. Dom kommer kl 7.15 imorgon bitti. Jag går ju halv åtta. Haha. Hoppas som inte börjar med mina fönster i mitt rum.. Har ju lite godis i mitt rum också som jag köpte på ålandbåten, jag får gömma det så dom inte baxar...xD
Kramizzar och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0