Match idag!

Hejsan. Förlåt att jag inte har skrivit på ett litet tag men jag har inte haft lust.. Men nu bloggar jag i alla fall. Nu är det ju blogg awards och många har frågat vem jag har röstat på och jag har röstat på Foki. För att hon verkar alltid vara sä glad och rolig. Jag gillar att följa hennes blogg.

I alla fall idag har jag ju match. Vi ska möta några i tyresö. Om ni inte visste det så är det handboll jag spelar.
Men våran ända mållis (vi hade 2 förrut) ska inte va med på matchen =O!
Fast vi hade en liten räddare ( ;) ) Julia som ska vara mållis för oss idag. Hpn är faktiskt väldigt bra. Vi tränade henne igår på träningen.  Men vi ska i alla fall gööra vårt bästa. Det ska bli kul. Jag bloggar när jag kommer hem. Så KRAMIZZIAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0