Mysig kväll?

Hejsan igen!
Det blev pizza till middag. Ganska gott faktiskt...
Har ni det mysigt ikväll? Det har jag nog.. Det blev inget med jenny ikväll hon fick inte.. SYND!
Imorgon ska jag springa bellamnsstafetten inte vet jag varför? Kanske är kul det är ju bara 5 km?
Men probet (problemet för er som inte fattar =P) är att jag har vrickat eller stuckat foten. Jag gjorde dte på träningslägtet på åland plus att jag gjorde samma sak med fingret.. Fingret har då blivit bättremed det har inte gjorts några framsteg med foten bara baksteg(?) .
Men vi få se. Jag får väl springa ändå. Är det något kulkul på tv ikväll? 
Jaja hejdå!
Kramizzar!!!(!)

   
Mina sköldpaddor mosart och bethoven. bethoven är den stora som klättrar på mina skor och mosart är den lilla sötnosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0