Nacka forum med emelie<3!

Hej ledsen för dålig uppdatering under dan. Men jag har inte haft nån lust. Men idag har jag och emelie vart i nacka forum. Det var jättekul. Åt en burgare på burger king och kika i affärer. Vi hade mycket flum i provrummet och provade fula kläder..xD och fina... Haha kul vi hade. Nu ska emelie sova här. Vi va typ på fotbollsplanen här brevid i typ en och en halv timme, haha skitkul. Nu kollar vi på film. Vi kollar på "how to lose a guy in 10 days". Aja nu vidare till vad jag köpte.. en hårspray som luktar jätte gott! Och en parfym som också lukta jätte gott. Men nu vill jag se på filmen. Här är lite bilder på det jag köpte:

      
Parfymen                         Hårsprayen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0