Omfotografering...xD

Hejhej!
Vad gör ni? Idag har det vart ganska kul faktiskt. På morgnen hade vi omfotografering till klassfotot. För att för många gjorde tecken and stuff.. Men sen på rasten var jag med på nån fotbollsak som heter husby (jag är inte nån som gillar fotboll och har aldrig gjort) men det var faktiskt riktigt kul! Jag gjorde ett mål och gick vidare till nästa omgång. Då börja alla krama mig och säga "men du är ju faktiskt bra".. haha skulle inte tro det. Men jag överraskade några,,, Tror jag ska va med imorgon också. Förrut alltid när det blev fotboll på gympan så sa jag alltid "nej inte igen" Menmen. Det är ju kul! I alla fall hejdå KRAMIZZAR<3!

Kommentarer
Postat av: josef

haha du fotboll!

2009-09-18 @ 15:40:48
Postat av: milos

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha om foto gra ferin

2009-09-18 @ 15:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0