Segling med bästis<3!

Hellu!
Hur har ni det? Jo jag har det bara bra! Idag har varit en rolig dag. Dan började med att jag o emelie gick ner till fotbollsplan (konstgräs), det var kul. Sen så kom emelies pappa och hämta oss så åkte vi till en hamn och där gick vi till deras segelbåt. Dom hade köpt en ny båt sen jag sist åkte segelbåt med dom.. Den var lite större än deras förra. Vi började att åka ivåg. När vi hade kommit ut en liten bit i skärgårn så började det blåsa jätte mycket så vi tog fram seglet. Sen så luta båten jätte mycket! Haha det var så kul! Vi ramlade fram och tillbaka i båten. Sen så skulle jag gå in lite i båten och presic då guppa det till så jag rullade över ett borrd och ner i en soffa..xD Haha det gjorde lite ont.. Sen så när vi kom fram till en ö som hette koön så grillade vi lite varmkorv med bröd. Det var jättegott. Sen så skulle jag och emelie gå runt lite på ön.. Då fastnade jag mellan två stenar och ramlade ner på vass klippa som kom rakt ner i mitt ben...ajaj.
Menmen sen så åkte vi tillbaka till hamnen och sen så åkte vi hem. Det var i alla fall en jätte rolig dag som jag inte kommer glömma på ett tag.
Lite bilder från båtturen kommer, jag lovar. 
Men nu kan jag inte skriva mer så hejdå KRAMIZZAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0