Sista blogginlägget för idag...

Hejsan igen!
Nu blir det sista blogginläget för idag. Imorgon är det skola och sen är det helg! Gud så skönt. Men det känns som det är onsdag imorgon, veckan har gått så snabbt att man knappt har kunnat räkna till tre.
Idag gjorde mamma lax.. det var gott. Sen så åt jag lite chips och myste med familjen. Gjorde mamma en tjänst innan maten och dammsuga hela lägenheten.. gick på 10 min så det var inte så farligt..xD
Har precis snackat med pappa i telefon och innen dess kollade jag på idol. Imorgon är det då handboll igen det ska bli kul, fast springa blä! Det är inte nåt för mig..
                                      
                                         Det är det jag ville säga ...Godnatt "KRAMIZZAR"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0