Sugen på att baka =)

Hejsan! Nu är jag verkligen sugen på att baka! Typ cupcakes eller nåt liknande. Men jag har inte allt hemma så då måste jaag dra mig till ICA och handla.. Men orkar inte.  Det är så jobbigt att vara sjuk. Känner att jag kanske har lite feber.. Men jag har verkligen halsbränna! Gud vad det bränns asså! 
Aja hejdå.

P.s det nåt konstigt med blogg.se för jag har typ lagt in 6-7 inlägg idag och har inte kommit med på mest aktiva-listan.. medans några där har bara lagt in 1 inlägg idag.. aja hejdå för ett tag!

Kommentarer
Postat av: haha

men du bor juh bara 50 m ifrån ICA!

2009-09-22 @ 14:49:23
Postat av: Hannah (jag)

haha jah vet..

2009-09-23 @ 11:24:11
URL: http://hannahkanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0