Mina presenter från Lilla julafton ^^

Nu kommer mina presnter från lilla julafton.
Jag älskar dom ^^<3

Det är ganska dåliga bilder för jag tog med webcamen ^^


*700:-
*Två presentkort från hm, sammanlagt 400:-
*Ett presentkort från stadium 500:-
*Ett presentkort från Gina tricot 500:-


*Puma bodylotion som luktar skitagött^^
*DKNY be delicos parfymen luktar också skitagött^^


*En sten som det står "Lilla hjärtat" på
*En tomte^^^


*En elektrisk hårborste från braun, gör håret lent och glansigt :D


*Två söta halsband ^^


*Två par söta örhängen^^


*Ett besök hos frisören med klippning och att göra slingor ^^


*Ett manikyrset :D<3


*En jättesöt lila kofta :D<3


*Ett shampoo och balsam från syoss, jättebra :D


Det var alla fina presenter <3 !

Och godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0